mandag den 18. februar 2008

Så er det slut

Efter at have løst podcastings opgaven i weekenden er jeg nu i gang med at løse den 23. ting. Det har været et rigtig godt undervisningsforløb, hvor jeg har lært mange nye ting. Jeg synes, at Marianne Lanstorp, Jens yde og Kirsten Kaae har gjort et rigtig flot stykke arbejde med at stille os nye opgaver hver uge, og ikke mindst med at forklare os det hele. Tak for jeres indsats. Så er der kun tilbage at tage sig selv i nakken og fortsætte med nogle af tingene på egen hånd. Min blog forsætter jeg med.
18.02.08 evp

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Plotter, I hope you enjoy. The address is http://plotter-brasil.blogspot.com. A hug.